top of page

שלום. הגעתם למחלקת השירות של כדור הארץ, זוהי הודעה מוקלטת



שלום. הגעתם למחלקת השירות של כדור הארץ, זוהי הודעה מוקלטת. לאור הפניות הרבות בנוסח "מה הפלנטה מנסה להגיד לנו עם הקורונה?", להלן תגובתי המסודרת:


אני לא מנסה להגיד לכם כלום. שום דבר, נאדה. למען האמת, הייתי עסוקה בענייני השוטפים, הכל כרגיל. פה הוריקן, שם המלטה של מרמיטה, פה קשתות, שם רעידת אדמה, פה וירוס - ופתאום אתם התחלתם לצווח ולהתבודד ולעטות מסיכות ולכלוא את כל הזקנים. ואז כל מיני רוחנים התחילו להגיד שאמא אדמה אומרת לנו ככה והפלנטה רוצה שככה. תעשו לי טובה, אל תערבבו אותי בזה. לא עשיתי שום דבר שונה ממה שאני עושה תמיד: חיים ומוות, מוות וחיים, במעגל יפהפה שמשתנה ומתפתח בכל רגע. זה הדיל, חמודים, ממשהו צריך למות. השנה, אם לא שמתם לב, דווקא מתו בעולם פחות אנשים מבשנים הקודמות. זו לא אני, זה אתם: התחלתם לרחוץ ידיים, הפסקתם לזהם לעצמכם את האוויר, נעלמו תאונות הדרכים, ירד הפשע במאות אחוזים, וגם נמנעתם מלצאת למלחמות חדשות. אולי זה אתם שמנסים להגיד משהו לעצמכם? וכל הסרטונים של ברבורים ואיילים בכיכר העיר - זו לא אני, זה אתם שפיניתם להם מקום. חבל שרק מתוך פחד הגעתם לזה, אבל איך אומרים אצלנו ביקום? - כל חיה והדרך שלה.


ואם יורשה לי בנימה אישית, זה שהחלטתם להכתיר את הקורונה לווירוס הכי קטלני שיצרתי - זה קצת מעליב, האמת. ככה זה, זוכרים לך רק את ההופעה האחרונה שלך. הלו, מה זה הזלזול הזה בשפעת החזירים? רק לפני 11 שנה - חצי מיליון מתים בעולם. ולא זכור לי שקיבלתי אז כזה ריספקט - המשכתם בחיים, וזה בסדר. כי אני אמורה לעסוק בשלי, ואתם בשלכם.


אז בבקשה תשחררו את המרכזיה שלי. שום דבר לא השתנה, אני תמיד אומרת רק דבר אחד: בסוף תמותו ובינתיים, בחייכם - תחיו.

*

*

*

*

*

*

*

ואם כבר מדברים, אני חייבת עוד משהו קטן, לכל חובבי הקונספירציות: אחותכם שטוחה.

858 צפיות2 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page